poniedziałek, 2 listopada 2009

Bajki na kółkach

Starsze panie nie są z techniką za pan brat. Trzeba im wyłożyć kawę na ławę. Gdzie? Na straganie! Tu można iść z duchem czasu. Tu sprzedawca wytłumaczy, tu sprzedawca pomoże.


Idę i patrzę, a tu stragan z filmami na DVD za 2 zł. Zawiesiłam oko i wybrałam „Życie ukryte w słowach”. Skoro wzruszyłam się w kinie, więc pewnie i w domu łzę wytoczę. Chcę płacić, ale przede mną stoi starsza pani w polarze i kapeluszu. Wybrała dwie bajki, czyli DVD opakowane w kartoniki. Dla wnuczka. Ja wybrałam film w pudełku. Babcia patrzy na mnie, na pudełko i wypala do sprzedawcy:
— To są jeszcze bajki w takich dużych eleganckich opakowaniach?
— Są.
— Pewnie te bajki są dłuższe, co?
— Nie, proszę pani, to są takie same kółka, ale w innych pudełkach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz