piątek, 25 września 2009

Iwona Pavlović wzięła ślub. W czerwonej sukni!

Poprosił ją do tańca? Na pewno poprosił ją o rękę, a ona się zgodziła. Iwona Pavlović 25 września 2009 roku w Olsztynie wyszła za mąż za Wojciecha Oświęcimskiego.


O godz. 17 w Urzędzie Stanu Cywilnego w Olsztynie odbyła się ceremonia zaślubin znanej tancerki i jurorki "Tańca z gwiazdami”. Iwona Pavlović zaprezentowała się w specjalnie dla niej zaprojektowanej przez Ewę Minge czerwonej sukni.


— Wydawało mi się, że jestem świadomą, dorosłą kobietą, która ma dobrze poukładane w głowie. Taką, która ma swój system wartości, która idzie konsekwentnie raz obraną drogą. Aż znienacka dostałam obuchem w głowę. A właściwie — strzałą w serce. (...) Do głowy by mi nie przyszło, że mogę się jeszcze aż tak zakochać.


— Poczułam, że moje ciało zachowuje się inaczej. Zanim cokolwiek pomyślałam, ono już dało mi znać, że coś się dzieje. Denerwowałam się jak 15-latka. Coś mnie ścisnęło w brzuchu. Byłam tak onieśmielona, że nie wiedziałam, co powiedzieć. Proszę sobie wyobrazić: czerwcowy wieczór, impreza w domku letniskowym u znajomych. On sportowo ubrany, wiatr we włosach. Wiedziałam, że muszę zostać.




> Obejrzyj inne zdjęcia ze ślubu

Cytowane wypowiedzi Iwony Pavlović z wywiadu dla Gali

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz